Voorbereidingen Thailand

30 december 2011 - Peillon, Frankrijk

Het einde van ervaring Ierland is gearriveerd. Zit al een weekje in het heerlijke Nice van het mooie weer en rust te genieten.
Maar dinsdag begint een nieuw avontuur; Jerome en ik gaan saampjes 6 weken naar Thailand, Cambodja en Vietnam.
First stop Bangkok!
Ik zal weer proberen mijn ervaringen hier op te schrijven voor jullie om te lezen.
Reacties altijd welkom :)

Liefs en tot snel

Foto’s

4 Reacties

  1. Eveline:
    30 december 2011
    jaaaa het is bijna zover!!!!! Ik wil ook weer!! Maar helaas... Voorlopig nog ff niet. Geniet ervan! Ik ben benieuwd hoe jerommeke het gaat vinden :D

    liefs, eppie
  2. Kees:
    30 december 2011
    Leuk en wanneer vertrekken jullie?
  3. Hanny:
    31 december 2011
    Wens jullie heel fijne weken, en ben weer benieuwd naar je reis verslagen.
  4. Oma Jannij:
    4 januari 2012
    hoi lieverds,
    Goede reis,geniet,leuk om weer jullie verhalen te mogen lezen.
    Liefs, Oma Jannij.