Chiang Mai
15 januari 2012 - Amphoe Mueang Phuket, Thailand
Vanuit Bangkok met de trein naar chiang Mai. Om 18 uur vertrokken we en rond 22 uur werd ons bedje opgemaakt, echte luxe! Ook nog best wat kunnen slapen dus kwamen sochtends uitgerust aan in Chiang mai. Meteen een 3 daagse tour geboekt voor de volgende dag...
De eerste dag van de trek meteen een steile heuvel over! Was een hele uitdaging, waren we even niet op voorbereid. Aangekomen in het olifanten kamp gingen we snel al een stuk rijden en ik mocht op de nek zitten :) Jerome op de stoel. Hihi.
Was heel erg leuk en een super ervaring. Omdat we op het kamp bleven slapen hadden we de hele middag en avond om de olifanten te bekijken en voeren. De volgende ochtend na enkele trompet geluiden van de olifanten en de hanen gingen we de olifanten wassen. Stukje verderop naar de rivier waste we met zijn allen de olifanten met emmers water en borstels, daarna weer stukje op de nek terug naar het kamp. :D
Het eerste deel was een groot succes maar toen volgde een steile hike naar the Hill village via een waterval met een natuurlijke glijbaan waar iedereen wel 100 keer vanaf is gegaan!
Het dorpje was erg op touristen gericht wat jammer was maar wel erg gezellig met alle verschillende groepen.
De laatste dag eindelijk naar beneden! Maar ook dit vermoeiend omdat het zo steil was. Na een stevige wandeling als laatste onderdeel; raften!
De volgende bestemming; phuket! Verhalen en foto's volgen
Liefs
De eerste dag van de trek meteen een steile heuvel over! Was een hele uitdaging, waren we even niet op voorbereid. Aangekomen in het olifanten kamp gingen we snel al een stuk rijden en ik mocht op de nek zitten :) Jerome op de stoel. Hihi.
Was heel erg leuk en een super ervaring. Omdat we op het kamp bleven slapen hadden we de hele middag en avond om de olifanten te bekijken en voeren. De volgende ochtend na enkele trompet geluiden van de olifanten en de hanen gingen we de olifanten wassen. Stukje verderop naar de rivier waste we met zijn allen de olifanten met emmers water en borstels, daarna weer stukje op de nek terug naar het kamp. :D
Het eerste deel was een groot succes maar toen volgde een steile hike naar the Hill village via een waterval met een natuurlijke glijbaan waar iedereen wel 100 keer vanaf is gegaan!
Het dorpje was erg op touristen gericht wat jammer was maar wel erg gezellig met alle verschillende groepen.
De laatste dag eindelijk naar beneden! Maar ook dit vermoeiend omdat het zo steil was. Na een stevige wandeling als laatste onderdeel; raften!
De volgende bestemming; phuket! Verhalen en foto's volgen
Liefs

ben benieuwd naar de fotos.......tot de volgende posting, super leuk, groetjes.....
Jullie beleven veel,geniet er lekker van kom gezond terug,liefs,Oma Jannij.