Iguaçu falls!!!

3 maart 2010 - Foz do Iguaçu, Brazilië


toch nog een klein berichtje vanuit brazilie omdat de iguaçu watervallen zo geweldig zijn. heel erg indrukwekkend komt geen einde aan de watervallen. achter elke hoek zit nog meer en meer en meer. gisteren zijn we naar brasilianse kant gegaan. prachtig overview van de watervallen. vandaag hadden we naar de argentijnse bezocht. aan deze kant kom je heel dichtbij de watervallen. vanaf bovenaf hoorde we het water naar benede kletteren. tot slot aan het einde van de dag hadden we een boottour gedaan naar de watervallen. nat maar zo geweldig. heel dichtbij viel het water in de boot.

 

heel klein berichtje maar kijk voor meer info en fotos op marianne.reislogger.nl

 

xxxx B

Foto’s

4 Reacties

  1. janneke:
    4 maart 2010
    Ha lieve Biene,
    Had net ook een stukje geschreven maar is iets fout gegaan denk ik. Prachtige, met al die regenbogen.
    Goede reis naar Bolivia, liefs Janneke
  2. Oma Jannij:
    4 maart 2010
    Lieve Biene,
    Reuze de watervallen,heerlijk dat jullie zo veel zien,mooi land he.
    een goede reis verder blijf genieten,liefs
    Oma Jannij.
  3. Marlies:
    4 maart 2010
    Wauww wat een fantastische foto's!!!!!!!!

    Kus Marlies
  4. Willemijn:
    5 maart 2010
    Heey Meissie!!!

    Ziet er allemaal super uit!! lekker blijven genieten!! dikke kus