Leuk ik heb me aangemeld voor je reis log, ben heel
benieuwd naar jullie reis verslagen.
Wens jullie 10 jan. een goede vlucht.
groetjes
Hanny
Gilbert:
4 januari 2010
hoi biene, heeft veel plezier voor je 4 maanden trip, geniet ervan, maar dat is natuurlijk vanzelfsprekend whahwhahhwhahwhahhwa, is er een mogelijkheid dat ik deze week nog kan langs komen bij je om te kleppen????ik ben nog vrij tot 11 januari.......besos y abrazo
Leuk ik heb me aangemeld voor je reis log, ben heel
benieuwd naar jullie reis verslagen.
Wens jullie 10 jan. een goede vlucht.
groetjes
Hanny