Biene's0244

23 mei 2009 - Dublin, Ierland

Biene's0244

Deze foto werd gemaakt op 23 mei 2009 in Dublin, Ierland.

3 Reacties

  1. Hanny:
    4 januari 2010
    Hoi Biene

    Leuk ik heb me aangemeld voor je reis log, ben heel
    benieuwd naar jullie reis verslagen.
    Wens jullie 10 jan. een goede vlucht.
    groetjes
    Hanny
  2. Gilbert:
    4 januari 2010
    hoi biene, heeft veel plezier voor je 4 maanden trip, geniet ervan, maar dat is natuurlijk vanzelfsprekend whahwhahhwhahwhahhwa, is er een mogelijkheid dat ik deze week nog kan langs komen bij je om te kleppen????ik ben nog vrij tot 11 januari.......besos y abrazo
  3. Eveline:
    18 januari 2010
    Geweldig met die apen hahaha! Leuk verhaal! Xx